Alpbaby 11 aylığız biberından içiyor bardak pipetli suluk kabul etmiyor bana önerebileceğiniz bir şey var mı
hayalperest2310 Alpbaby şu pipetli meyve suları oluyor ya ben onlardan alıp denemiştim 8.ayında çok güzel çekti imkansız sanmıştım ama öğreniyorlar çok kolay
Asyaveannesi04 Alpbaby youtubedan videoları izledim nasıl çekeceğini gösterdim bir göstermede anladı öyle içmeye başladı
zumra13- Benimde kızım 1 hafta sonra 14 aylık olacak nuk un dönmeli suluğunu aldım akıtmıyorda gördüğü zaman tutup içiyor