Kez123 ben boyuyorum. Bebeğim yedi aylık. İlk kez kırkı çıktıktan sonra boyadım. Her iki ayda bir boyuyorum. Eşim doktor deriden emilimin çok zor olduğunu söyledi. Bir problem yaşamadık şükür. Diğer türlü aynaya bakmak istemiyorum. Psikolojimiz önemli ☺️