Selam arkadaşlar ben 4aralik günü doğum yaptım bebgim doğum kilosu 3605ti bir gün snra 3300e düştü smrasinda 3470ile hastaneden ayrildjk geçen pzartdi kontle gotrdm 3600oomsti doğum kilosuna ulasmsti buugnde tekrrdan kontrole götürdüm 4010 olmuş doktr birz geriden gidiyor dedi kilosu yirmi günlük bebek gününe 25gr alması gerekiyor benim bebgim 20gr alms ama yinede kotubdefl dedi durumu sonrasnda sağlık ocağı aradı kilosu sordu söyledim niye az kilo aldı diyor bnim anlamdım bu bebek geçen haftaya göre 400gr alms ama bunlar dodgdu ana göre karar veriyirlsr kafam karsti sizin bebekleriniz kaç kilo aldı