Kızlar çok üzgünüm bebeğim 20 aylık bende 20 haftalık hamileyim emzirmek artık beni zorluyor fazlasıyla. Üzgün olma sebebim hamile olmak değil şimdi neden hamile kaldın yazacaklardan önce cevap vereyim bu süreci yaşamak üzüyor 3 yaşında da olsa bırakırken üzülecektim. Kızıma anlatıyorum iki aydır artık süt bitti meme acıyor sen büyüdün bebekler emer memeyi sen büyüdün süt bittiği için emmeyelim diye hayır hayır diyor yapışıyor memeye. Bant denedim yara bandı söktü emdi. Son çare sabır taşı denedim bugün bı kaç kez emmek istedi mememi vermeden sürdüm öğürdu sonra istemedi istedikçe vermeden önce sürüyorum ama çok da üzülüyorum sanki ona kötülük ediyorum 🥹 doktor kan değerleri güzel kilosu güzel artık bırakabilirsin demişti ama ne bileyim teselli için yazdım kızlar 🙏