Ramila21 Oğlum 15 aylık dışarı çıktığında huzursuz oluyor, ağlıyor, kendi dolaşmak istemiyor yalnız kucak istiyor. Evde olunca kim dışarı çıksa o da gitmek istiyor ancak kendi dışarıda neden öyle oluyor?
papatya_1125 Ramila21 bazı dönemler oluyor öyle☺ dışarıda çok fazla ses uyaran kalabalık var. Bazı şeylerden de korkuyor olabiliyorlar. Bir yere gitmeden önce yavaş yavaş konuşa konuşa çözdüm
Deletedmom_89 Ramila21 1 yaşına gelene kadar genelde evde miydiniz? Bazı bebekler rutinlere çok bağlı olur ve rutini bozulduğunda huzursuzlanabilir.
Ramila21 Deletedmom_89 doğduğu andan dışarı çıkarıyoruz, kendi de çok seviyordu, kucakda kimse otursa ağlıyordu, gezdirin diye. Şimdi kendi yürüye biliyor, ancak böyle yapıyor. Kış ayları, çok çıkarmatık belki ondan. Kötü oluyorum neden böyle yapıyor diye