JollyBaby Kızlar 7 günlük taze anne olarak merak ettiğim bir şey var. Bebegim ilk defa bu kadar derin uykuya geçti ağzına burnuna dokunuyorum tepki yok. Biraz hirpalayinca hareket etti. Normal mi bu durum bu kadar derin uyuması?
Bebegim3535 JollyBaby sarilik varsa ondan utanmıyordur. Sık sık uyandırıp emzirin sakın uyuyir ellemeyim demeyin
Tekbenimsucumguzelolmakdemi JollyBaby sariliktan dolayı olabilir. Normalde saat başı emzirmek gerekiyor ama sen 15 dk da bir emzir riske alma sairilik basite alınacak bişey değil.
gokcez JollyBaby merhaba benimde bebeğim o şekildeydi zor uyanıyordu sık sık emziriyordum sarılık var gibiydi biraz ama 6.gün de sarılığı 18.5 çıktı. 1 gece yatış yaptık. Sütüm yetiyor sanıyordum mama vermemiştim.
JollyBaby tubasd Doktor risk 15 degerden sonra başlıyor sizin 11 dedi ama 1 2 saatte bir sık sık emziriyorum duzelmeye dogru gidiyor sanki ama gözlerinde ki sarılik hala biraz var sanki
isufumveben JollyBaby sarılık pik yapıyordur 11. Günden sonra azalmaya başlıyormuş uyudu diye beslemeyi ihmal etmeyin
JollyBaby isufumveben 11.gundej sonra mı iyilesir yani? Bu kadar derin uyuması normal mi peki hareket etmemesi ilk defa böyle oldu normalde elimi yanağına falan koyunca kipirdardi hemen
JollyBaby Bu kadar derin olması normal mi peki? Kımıldama olmsdi yani biraz hirpaladim öyle uyandi. 7 günlüğüne ilk defa bu kadar derin uyurken gördüm
Ayanne Sarılık uyku yapıyor mutlaka uyndırıp emzirin her saat başı. Ben daha sık emziriyodum korkudan🫢
JollyBaby Ayanne Ne zaman geçer acaba tahmini? Bide uykudan uyandırıp.emzirmek özellikle geceleri zor oluyor soyundurup öyle emziriyorum. Ama emmeyle ilgili sıkıntımız yok çok.sukur güzel besleniyo
isufumveben JollyBaby bir anda iyileşmez ama gün gün azalır, bizim 10. Günden sonra uyanıklık süresi falan artmıştı
Ballilokmam11 JollyBaby tamamen soymana gerek yok altını aç temizle ayrıca topuklarindanniyice sık uyanır emerken de çenesinden destekle daha güzel emer yorulup bırakır yoksa o
Ayanne JollyBaby Bi hafta sürdü bizimki hem emzirdim hem mama verdim çünkü hastaydım sütüm azalmıştı. Ama dediğim gibi önemli olan sık emzirmek