Kızlar iyi akşamlar benim 8 aylık bebeğim var dişi çıkıcak sanırım çok az bişey beyazlık var gibi ağzında acı bir koku var ve normalde 120-150 arası mama içerdi şu sıralar 90a düştü içmiyor reddediyor dişi çıkacağı içinmi acaba yada üşütmüş olabilirmi böyle bişey yaşayan varmı