Bebeğim 14 aylık olacak, meme bağımlısı yatak odasından çıkamıyorum ağzında memeyle uyuyor, başka türlü asla uyumuyor bi şey yemiyor pek doğru düzgün ek gıda alamadı, ne kahvaltı ne bişiy. Doğduğundan beri memede uyutuyorum çıkıyorum 10 dakika sonra yine ağlamaya başlıyor, ayrı yatakta asla yatmıyor, meme ağzında olursa uyuyor yoksa yok o yüzden gündüz uykusu da yok 20 dakika ya uyuyor ya uyumuyor yanında olmadım için🤦🏻♀️emzirmeyi kessem mi diye düşünmeye başladım artık 😕