Esruli İyi akşamlar arkadaşlar iyisinizdir umarım 🙂 Pazartesi günü işe geri dönüyorum.Oğlum 7 aylık oldu ve kayınvalidem bizde kalarak bakacak.işe 11 de gidip 4 te çıkacağım.İçim içimi yiyor nasıl olacak diye.Ek gıdayı çok yemiyor emzirip gitsem arada yulaf unlu mama yese (3 kaşık maks.)sağıp bıraktığım sütü içse (50 cc maks) ben gelene kadar idare edebilir mi bilemiyorum.Sütüm artsın diye solgar sipariş verdim.Devam sütü almadım eve çünkü kaynanam aç deyip sürekli onu verir. Biz de kalacak olması da kafamı karıştırıyor zaten.Bütün önerilere ihtiyacım var ☹️☹️
beyzadodo Esruli sutunuzun artmasi için kati meyve sikacagi ile havuc suyu icin hergun 1 bardak yada sabah aksam cok faydasini gorursunuz
tuanamoms_07 Esruli öncelikle solgar gerçekten işe yarıyor süt arttırmada. Bence şimdiden stok yapsanız sizin için iyi olur. Bebeklerin nazı anneye geçer kayınvalideniz yedirdiğini zaman bence yiyebilir ve zamanla bu duruma alışabilir. Devam sütüne gelince doktorunuza sordunuz mu bilmiyorum ama 1 yaş sonrası öneriliyor diye biliyorum mama kullanımı daha doğru olur bu evrede ancak sütünüz yeterli ise ona da gerek yok.
Fatmanurnrt Esruli ben 3 aylıkken bırakmıştım 10 da gidip 3 de çıkıyordum 2 ay sonra 7 saat çalıştım özel sektör ilk 3 ay süt çok olduğu için sağmıştım zaten epey çıkmadan emzirip veriyordum o onu 1-2 saat idare ediyordu sonra saydığım süt uyku falan ben gelince tekrar emiyordu bu şekilde devam etti sonra olurda süt paketi ellerinden kayar ne olur ne olmaz diye sma mama almıştım günde 1 defa ondan verdiler bu şekilde devam etti yani 300 gr mamayı biz 15 günden fazla kullanıyorduk ek gıda başladı bu şekilde devam ettik çık şükür ek gıda hepsini yedi muz avokado yoğurt karıştırıp verirdim bayılırdı dişleri. Çok geç çıktı hep böyle devam ettik bol bol yoğurt yedi kızım inşallah zorlanmazsınız
GezginPaNDa Esruli kış çıkana kadar kv pazar akşam geldi cuma akşam gitti . Bebek emmedigi içi acıkır, acıkınca ek gıdayı daha çok yer merak etmeyin. Böylelikle ek gıda sorunu da kısmen çözülür. Siz isteyken corba sebze meyve verilebilir
huzurluaycicek Tahin helvası, susam, bulgur, sebze arttırır çok su için bir de evde hep emzirin öyle artar zaten
Esruli Fatmanurnrt benimki de meyveleri yiyor da yine de onları öğünden sayamıyorum ya doymazsa diye ☹️
Fatmanurnrt Esruli pekmezli su ve rezene çayının çok faydasını gördüm deneyebilirsiniz bide sütüm yok yetmiyor aç mı ös bunları düşünmeyin anın tadını çıkarın psikolojik olarak da sütünüz azalır ne yapsanız de geri gelmez korkmayın bin vardiyalı çalışıyorum
Suheyla06 Esruli solgar bende pek fayda etmesi bestlak damla daha iyi gelmişti bir de sabah akşam kuru dut çayı yapıyorum birde gece yatmadan önce ılık sütün içine bir tatlı kaşığı tahin ve pekmezi karıştırıp içiyorum bunlarda bayağı fayda etti instagramda ddyannegunlugu diye bir sayfa var karşıma keşfette çıkmıştı süt artırıcı tarifler veriyor bunları da oradan öğrendim daha farklı şeyler de var bakabilirsiniz
Esruli Suheyla06 çok teşekkür ederim tahin pekmez hayatımın parçası haline geldi artık ama onlar da etkilemiyor gibi
Esruli @“tuanamoms_07”. 6-12 ay devam sütünü kasdettim bir iki defa kv ye bırakmıştım onda yemişti mamayı dediğiniz gibi nazlar anneye hep 🥲umarım kolay alışır solgar bende de işe yarar inşallah 🤲🏻
Fatmanurnrt Esruli merak etmeyin doyar onlar ben dişi yok yemek yemiyor diye üzülürken kızım mayalı ekmekleri yiyordu çok sevdiğim bi doktor alt iki dişi çıkınca merak etmeyin onların 2 dişi sizin 32 dişinizden keskin ve iyidir korkmayın dedi ben hiç telaş etmedim doydu mu aç mı tok mu boğazında kalır mı piç düşünmeden verdim hepsini çok şükür hiç boğazında bişey kalmadı bugüne kadar dişi olmadığı halde hepsini yedi içti eltimin kızı var 2 yaşına girecek boğazında kalır diye hala çoçuğa püre gibi yediriyor o bile boğazında kalıyor hale çocuk çatal kaşık tutunmayı bilmiyor anne yediriyor benim kız kendi yer içer doyunca kalkar yemiyorsa zorlamayın blw yapıyor musunuz bilmiyorum ama çok faydalı hem kendi ihtiyacı kadar yiyor halde keşfediyor mutlu oluyor oyun oynuyor
GezginPaNDa Esruli 2 kış bizde kaldı bu sene kreşe başladı ama sorun yaşamadık. Tek sıkıntı evi sürekli temiz tutup her gün çeşit çeşit yemek yapmak biraz zor oldu ama en azından bırak al gibi yolda vakit kaybetmedim.
Esruli Fatmanurnrt hiç pütürlü yemeyen bebekler malesef ilerde pütürlü yiyemiyor ve boğazda kalma olayı artıyor.çok blw yapamıyorum açıkçası ama kaşığını tutmasına müsade ediyorum benimkinin de dişi yok umarım dediğiniz gibi doyar 🙂🤲🏻
Esruli GezginPaNDa Ben de soğuk memlekette olduğum için al bırak yapmak istemedim zaten iki sene kadar uzun sürmez diye düşünüyorum yazın zaten gelir gider ama bu süreçte mahremiyet özel hayat çok sıkıntı benim için 🤦🏻♀️