Hahaha yaa benim kız 2,5 aylık. Lambalar tek motivasyonu. Ağlarken bile bakıp gülüyor. Geçen hafta başladı bu durum. Gece bakıp kahkaha atmaya başladı aklım çıktı. Öyleki uçan bir şeyi takip eder gibi bakıyor.
Kv melekler diyor sürekli bu duruma.
Avizelere bayılıyor şu 10 gündür bebişim.