Tusem_demir1 şöyle anlatiyim mesela gündüz uykularını 2ye düşürdüm saati saatine yatıyor ve gündüz toplam 4 veya 4,5 saat uyuyor ve önceden toplam 1 2 saat ancak o da 10ar dk uyurdu. Gece 10 15 kez kalkan bebeğim 1 veya 2 kez belki uyanıyor ve hala emziriyorum. Odaya geçtiğimde mesela az önce gece uykusuna yatırdım rutinlerimiz var gece için başka gündüz için başka. Gece odaya geçiyoruz camın önünde perdeleri çekip kapıyı kapatıyoruz kitaplara bakıyoruz sohbet ediyoruz üst değişimi vs beslenme yaptıktan sonra tabi beslenmeyi ilk yapıyorum. Beşiğe kpyuyorum mırıldanmaya başlıyor ve ağlıyor ben şahsen ağladığı an alıyorum evet eğitmenler almamamız gerektiğini söylüyor ama kime göre neye göre ben dayanamıyoruö Psikolojim bozuluyor alıyorum alırımda. Alıp konuşuyorum asla sallama vs yok 1 2 dk konuşuyorum her şey ne aklıma gelirse ve beşiğine koydum dikkat ettiğim nokta elimde uykuya dalmasına izin vermemek. Koyuyorum pat uyuyor mırıldanıyor 5 10 sn ve uyuyor