rukenasaf35 melo5516 32 haftada doğum iznine çıktım 7 hafta sonra doğum yaptım doğumdan bi kaç gün sonra toplu yattı 7 haftalık kısmı diğer kısımda yanlış hatırlamıyosam 4 kere de yatmıştı emzirme ücreti yattı ayrı 520 TL yattı
betmomm Bende merak ediyorum öğretmenim bende bekliyorum hala yatmasını yatanlar varsa aydınlatırsa çok sevinirim
melo5516 955454 yok memur değilim 28 bin falan yattı şuanda iki ayrı şekilde bide emzirme parasıda yattı 800 küsür ama 2024 rapor parasına baktığımda 49 bin 70 bin arası değiliyor diyor rapor bitiminde birdaha yatıcak diyenler var
buseselvi rukenasaf35 bende rapor aldım iki tane bir doğum bir doğum sonrası ama benim toplamda 29 bin siz memur musunuz
rukenasaf35 buseselvi memur değilim yöneticiydim özel sektör 35,500 gibi bi rakam aldım aynen bnmde bi doğum bi doğumdan sonra şeklinde aldım Bnde
prensesikizler 955454 memurlara sadece doğum parası veriyorlar oda cuzzi bir rakam. Ben ikizlere 700 tl almıştım.
rukenasaf35 melo5516 büyük ihtimal zama göre alırsınız ben ekimde yaptım geçen senenin bürütüne göre hesaplandı
melo5516 rukenasaf35 ilk ödeme 3 ayrı şekilde son ödeme tek seferde yattı değil mi yanlış anlamadım ikisi rapor ödemesi biri emzirme ödeneği diğeride rapordan sonra yatacak olan şekilde mi
melo5516 Dideemmsss çalışıyorsanız eğer iş vereniniz 32. Haftadan itibaren doğum iznine ayırlabiliyorsunuz doktorunuza başvurun bunun için raporu işyernize verip işlettiğinden emin olun
Dideemmsss melo5516 çalışıyo görünüyorum ama gün sayısı 30 değil 15 gün ile ilgili problem olur mu acaba