Kızlar selam. Merak ettiğim birşey var ben mi hata yapıyorum acaba? Çocuklarınıza birşeyi nasıl öğretiyorsunuz? Mesela boya için kağıt koyuyorum boya kalemlerini ağzına sokuyor, kağıtları yırtıyor. Aktarma oyunları hazırlıyorum nohut gibi heryere dağıtıyor. Sizlerde böyle mi yoksa bunları erteliyor musunuz? Ne tavsiye edersiniz. Instagramda görüyorum aynı yaştakiler yapıyor bunları benimki yapmıyor ya. Hem üzülüyorum hem sinirleniyorum doğal olarak