Fatmanurrkayaaa 3 buçuk ayda mama reddi yaşayıp sonra düzene binen var mı acaba bu geçici bi süreç mi ben çok yoruldum uykuda sadece yiyor bazen onu bile yemek istemiyor denemediğim mama kalmadı
minisannesii Üçüncü aya girmeden başlamıştı bizde. Ayakta mama yediriyorum, uykuya daldırıp vermeye calısıyorum. Bağırıyor ağlıyor içmek istemiyor ki aç aslında. Bir haftaya yakın sürdü. Biraz düzeldi ama hala deliliği tutuyor ara ara. 3 ay üç günlük su an.
defneninmom Benim kızımda iki buçuk aylıkken başladı. İlk meme reddi sonra biberon reddi oldu. Sütümü sağarak veriyorum şu anlık . Sadece uykuda içiyor. Kanlı ve mukuslu kaks vardı bebeğimde doktor alerjik olduğundan şüpheleniyor . Şu an beş aylık olucaz beslenme sorunu hala devam ediyor. Diyete de girdim ama geçmedi.