Emine_guzel köyde agaclarimiz var
Çekirdeği alınmış kayısı
Vişne
Sarı erik
Bunlar 2 raf kaplıyor zaten 😂 kış boyu meyve suyu niyetine içiyoruz.
rendelenmis domates
Karnıyarik
Patlıcan oturtma
Karışık kızartma için patlıcan doğrayio kızartıp atıyorum
Yazın elma çok oluyor köyümüzde rendeleyip elmalı turta için kavurup koyuyorum
Bamya
Taze fasulye
Barbunya
Bezelye
Et
Kıyma
Tavuk
Kapya biber ve patlıcan kozluyorum
Yaprak sariyorum
Kabak gülü dolması yapıyorum onları misafire hazır olarak koyuyorum 2 yaş bebem sürekli elinde birşeyle gezmek ister 😂 onun için kurabiye poğaça yapıp buzluğa atıyorum eşim ekmek var dememe rağmen sanki o kadar ekmek yeniyormuscasina 5 ekmek alır gelir 😂😂 onları buzluğa atarım gibi gibi şimdilik aklıma bunlar geldi ben hem 7 cekmeceliyi dolduruyorum hemde mutfaktaki buzdolabını 😂 ha yiyormuyuz evet yiyoruz yaza 2 3 ay var derin dondurucudakiler bitmek üzere herşeyden 1 2 kaldı haa birde 2 bebek olunca yemeği akşamdan değil gündüz düşünüyorum 😂 kuru fasulye nohut yapacaksam islanmadigi için kalıyor onları da 1 kilo 1 kilo ıslatıp buzluğa koyuyorum. 😂😂