merveer96 ilay53 sanmıyorum. Bebeğim hastalandığında doktor d vitaminini iki fısa çıkartalım dedi ve 1 hafta o şekilde verdim
Laydaren ilay53 Hayır olmaz korkmayın. Eşim ben farkedene kadar yaklaşık 5 haftasonu 1 fıs yerine 3 fıs vermişti. Her haftabaşı ishal olurdu sadece 1 günlük. 🤦🏻♀️