Bebeğim hastanede yatıyor zaten gerginim, 3 saate 10 cc sagdim (sütüm az) dalga geçer gibi “Hıı zaten 10 cc gelmiş getirmissin diyip güldü ” . En hassas noktam oldu artık herkesten süt lafı duyar oldum. Sogutacaklar mubarek. Napayim o kdr cikti dedim bende. Artık takmamayi nasil öğreneceğim bilmiyorum. 24 günlük anneyim, zaten yetememe hissim lohusalik mevcut kafayı yemem inşallah. Stresten uzak dur deyip strese sokanlar da sütü düşünse keşke.
1 damlası bile faydalı idi hani ? Neden dalga geçildi anlamadim.