menesaez Kızlar bebeğim 4 aylık oldu 2.ayda koldan vurulan verem aşısı yeri şişmişti şimdi üstü lekenmişti baktım iltihap akmış normal mi yarın doktora götüreceğim
Btl61 menesaez bizdede şimdi kızardı ve sanli sivilce gibi içi sertleşti dokotrdan sonra buraya yazar mısınız ne dedi die
Tusel14 menesaez normal diye biliyorum müdahale etmeyin bir şey sürmeyin zamanla düzelir bizimde oldu ve şuan 7. Ayımıza girmek üzereyiz kırmızı yuvarlak bir iz var sadece hatta böyle olana kadar kabuk tutup düştü kabuk atıp düştü sonrasında düzeldi
Esruli menesaez verem aşısı kabuk bağlayana kadar öğle oluyor 6 aylık olduktan sonra tamamen iyileşti bizimki de
efelinamoms menesaez sıkmak icini bosaltmak ellemek müdahale etmek vs.bunlarin hicbirini yapmayin orasi sonradan kalici hale geliyor asiyi yaoinca aslinda bilgilendirmeleri lazimdi. Bize her asi sonrasi olabilecekleri ebemiz tek tek anlatiyor
Ecekusu Verem aşısı o bayanlar korkmayın ama ellemeyin temas etmesin kesinlikle oraya kabul bağlamışsa tutmuş aşı demektir
menesaez Ecekusu temiz ütülü bezle üstünü kapattım doğru mu yaptım acaba ilk bebeğim çok tecrübesizim