BurcuMasal 4.ay kontrolümüzü olacağız ilk 3 ayda 5 dk muayene edip bıraktı doktorlar özele gidiyorum o kadar para veriyoruz acil doktoru daha iyi inceler resmen.Siz neler soruyorsunuz bu aylar için diş,oturma vs sormak için erken mi ?
Deletedmom115 BurcuMasal Ayına göre neler yapmalı ve ben neler yapmalıyım diye sorarım hep. Aklıma takılan şeyi notlarıma kaydederim tek tek sorarım. Rutin kontrol zaten yapılıyor.
Ikrazumra19 BurcuMasal dis her cocukta bir olmaz ama oturmasi icin erken bence 5.auda desteklk veua kucaginizda yavas uavas oturtmaya baslamaniz lazim doktora ise evde aklima takilan seyleri kaydediyorum
Ates33 BurcuMasal Ben çocuk doktoruna en son 2.ayda götürmüştüm sonra bir daha gitmedim sağlık ocagına her ay baş boy kilo ölçümler için gidiyorum emzirme oturma ek gıdaya geçiş bu ay neler vermem gerekiyor hepsini söylüyor her ay doktpra gitmek bana saçma geliyor sağlık ocagı gerekirse yönlendiriyor zaten