Gulcan01- merhaba, inşallah mesajımı görürsünüz. Benim kızım da 8 aylık olmak üzere ek gıda ile arası hiç yok. Aynı sizdeki gibi 3 4 çay kaşığı alıyor sonra istemiyor. Bazen bi yiyesi geliyor ama hiç karnını doyuracak kadar değil. Mamasını 3 ya da 4 saatte bir veriyorum. Hep böyle iştahsız mı olacak acaba diye düşünüyorum. 1 seneden fazla olmuş yazalı. Çocuğunuzun iştahı nasıl şuan düzeliyor mu 😃😁🫠