4 bucuk aylık kızım var evet doğduğunda dışarı çıkarmaya çok çalıştım gazlı bebek olduğu için asla durmuyordu ve halen daha arabaya bindiğimi dk çığlık çığlığa ağlıyor kendi kendine arabada uyumuyor emerek uyumuyor sallıyorum yok nefesi kesilene kadar ağlıyor zaten de ve sağlık ocağı hariç 2 kere dışarı çıktım psikolojik olarak kötüyüm nasıl alıştırdınız ne yapmam gerekiyor