Oncelıkle hasta olmamamız dileğiyle…Soguk algınlıgı/grip gibi durumlarda bebegınız de hasta olmaması ıcın ne gibi önlemler alıyorsunuz?
Ben ne kadar uzak durmaya calıssam da illa beni istıyor maske takıyorum,elimi yuzumu yıkıyorum,odada buhar makinesinin içine mentol yagı damlatıyorum yatarken de tuz lambası yakıyorum,evi surekli havalandırıyorum ama yine de ona da bulaşıyor bir şekilde.Siz neler yapıyorsunuz?