Alfa_Mom cerooo aynn öyle asla takmıyorum obez olacak değil ya çocuğumuz şükür sağlıkları yerinde kilo alınır da verilirde
Umutoglum cerooo benimde bebeğim 4 aylıkken 5.800 dü herkes zayıf diyodu şimdi 5 aylık 6.600 gr yine zayıf diyolar. Bana neler söylüyorlar ben hiç sallamıyorum sende he he de geç 😁😁😁😂😂
Alfa_Mom Umutoglum öyle yapıyorum valla aman napalım obez mi yapalım çocukları zayıfıda büyüyor kilolısuda
Ayseee7712 Alfa_Mom benim bebeğim 7 aylık ve kilosu 6.5. Bebeğim aşırıı hareketli, doğduğundan beri hemde. Kimisi zayıf kalmıs, kimi anne sütü yaramıyor Bla Bla. Hepsine kafayı taksaydık ohoo. Her bebek farklıdır.ama anlamıyorlar.
aysuuun Alfa_Mom sizde takmayın bence o yüzden hiç zayıf çocuk daha sağlıklı oluyor cevremdede çok gördüm doktorlarda öyle diyor ama sizin gayet iyi kilosu insanlar psikolojik siddet uyguluyor resmen
Sevval2301 Alfa_Mom daha ne kadar gelisecekmiss 20 kilo mu olsun 3 aylık bebe tee Allah’ım akıl ver insanlara. Benim kızım da 6 buçuk aylık elhamdülillah kilosu gayet iyi iki gün rahatsizlandi çevremdeki çoğu kişi ayy iki günde süzülmüş vs vs bende dedim iki günde süzülen üç günde toparlar siz canınızı sıkmayın kestiler seslerini