edanurk 2.5 aylık oğlum var emziği tuttuğu zamanlarda oldu ama çoğunluk tutmuyor öğürüyor ve agzında dolandırıyor nasıl alıştırırım
Ballilokmam11 edanurk bende ilk zamanlar vermeye cok çalıştım çeşit çeşit emzik aldım yok tutmadı ne uykuda ne uyanık tutmayan bebek tutmuyor🤣
minisannesii edanurk benim kızımda neler yaptıysak tutmadı. Denemediğimiz emzik kalmadı Philips aventte dahil. Sonra biz uyuyacağı zaman ağzında tuta tuta vermeye başladık az tutuyor atıyordu. 2 aylık falanken Philips aventi bi verdik aniden tuttu. Şimdi emiyor.