8 aylık bir bebeğim var yaklaşık iki haftadır geceleri uykusu yok uyuyor 1 saat içerisinde üç kere kalkıyor artık ne yapacağımı şaşırıyorum yat kalk yat kalk artık halim kalmıyor midem bulanıyor halsiz düştüm hastalandım aklınıza gelebilecek her şeyi denedim karnını güzelce doyuruyorum uyutuyorum ılık duş aldırıyor ama yok yok 34. atak haftası diye yazıyor tam bir ay sürüyor muş bunu geçiren anneler var mı gerçekten böyle bir şey var mı bir ay mı sürüyor ne yapmam gerekiyor o kadar çaresizim ki yani oturup ağlıyorum artık neler yapabilirim yardım edin 😔🥹