zmiraymom kızım 3,5 yaşına geldi. Yediklerime dikkat ettim hep. Nohut fasülye yemem zaten, alerjik bebek değildi, çocuk doktorumuz alerji uzmanıydı zaten, 3-4 ay çekeceksin demişti, 3.5 ayda kesildi gazı. Bağırsaklar gelişimi devam ettiği için oluyor gaz olayı.