sttznd Geceleri saat başı kalkıyoruz zaten ama sorum şu gündüz 30. Dakkada kalkıyor bende bi kaç gündür 30. Dakkada hafif sallıyorum uykuya devam ediyor böyle böyle bir saat uyumayı öğrenir mi ? Yoksa yanlış mı yapıyorum 🤔
SaremAselim_0817 sttznd hayır doğru yapıyorsunuzilk uyandığında kaldırmayın zaten emziriyorsanız meme verin biraz pışpışlayın geri uyur ben öyle öyle alıştırdım günün çoğunu uyuyarak geçiriyo kızım
Srpp sttznd denemekten zarar gelmez :) 1yasında oğlum hala 20-25dk uyur uyanır 🙄 Hala bazen çaresizce girip googledan araştırmalara dalmıyo değilim😑
nilaylaylay Benim de kızım 46 günlük. 3 gündür gündüz em fazla 15-20 dk uyuyup kalkıyor. Bende sallayıp devam ettiriyorum mecbur çünkü gece uykusu da toplam 7 saat.