Kbraunvr pişik yapmasın yeterli benim için ya marka takıntım yok ama ağustos ayından beri kızarıklık pişik var ki o aylarda 4 aylıktı ek gıda falan yoktu. Ne sürsem geçmedi bez değiştiriyim dedim . Primanın ince olması hoşuma gitti kokuyu da sleepy gibi yaymıyor dışarı emişte güzel sızdırma yok. Bakalım deniye deniye artık. Pişikte azalma başladı bu arada