Güzelim anneler ; bebeğim 3 ay 10 günlük.Meme(silikon göğüs ucu kullanıyorum) +mama seklinde beslenme programimiz vardı once kasik biberonla basladim sonran dr browns biberona dôndük fakat yaklasık 1 haftadır memeyi almak istemiyor yattığı an ağlamaya basliyor zorlamiyorum memeyi alması icin.Memeyi aldığı zaman gündüzleri çok az emiyor 5 dk falan yutkunma sesleri de geliyor son olarak geceleri de bazen düzgün emip bazen de uykulu oldugu icin memeyi agzina alıyor emzik gibi yapıp dalıp gidiyor.
😔çok uzun oldu ama detayları vermek istedim benim ne yapmam gerekir meme reddi dediğiniz şey bu mudur lutfen yapmam gereken seyler ya da sebebini biliyorsanız yazarsanız çok sevinirim