cansutekgul Kızlar lütfen biri cevap versin bebeğim küvezde emzirirken fark ettim kafasında şişlik var üç yerinde bıngıldak gibi bişey dediler kapanır dediler ama böyle olan var mı bilgili olanlar yazabilir mi lütfen
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU cansutekgul su toplamış gibi bir şiş miydi benim yeğeniminde kafası şişti ama doğum kanalına sıkıştığı için 1 hafta sonra düzeldi kendiliğinden öyle bir şey olabilir mi doğum şekliniz nedir ?
marsiyen cansutekgul Benim bebeğimde de vardı doktora gittik ve ultrason çektirdik. Deri altında su birikintisi varmış. Doğumsal yaralanma dediler. Bir ay içinde geçti. Ama siz de doktora götürün vakit kaybetmeden.