Balpeteklerii benlerin hepsini aldırıyorum. Devamlı farklı yerlerden çıkar. Elime takılan, yüzümde olanları özellikle aldırıyorum. Bir kez 2 tane ben aldırmaya gittim, cildiye doktoru elime değişken hepsini halledeyim dedi, üzerimi komple çıkardım, hepsini aldı, şüpheli büyük olan parçaları patolojiye gönderdi. Yüzümde olanı estetik cerraha aldırdım.