miray2812 merhaba öncelikle Allah bağışlasın bebeğinizi sağlıkla huzurla büyütün aynısı başıma geldi ikinci topuk kanı mevzusunda ve hemşire direk bana daha bi haftalık lohusa iken bebeğiniz zihinsel engelli olabilir dedi çok üzüldüm ama sütüm etkilenmesin diye ikinci topuk kanı çıkana kadar asla googla bakmadım asla konusunu açmadım sadece dua ettim ve bebeğmii bol bol emzirdim ne gelirse rabbimden dedim vardır bildiği dedim asla isyan etmedim sabırla bekledimm googladaki bilgi kirliliğini okumadım sütüm kesilmemeli dedim ve normal ğelecet dedim çok şükür normal geldi ve o hemşireyi şikayet ettim çünkü onun tanı koyma ve öyle konuşma hakkı asla yok o kimki bana öyli bişey diyor ilk işim o kadını şikayet etmek oldu çok şükür bişey çıkmadı gerisi faso fiso sizinde çıkmayacak içinizi ferah tutun bol bol dua ve emzirme sonrasında boşa üzülmüşüm deyip bebeğinizin rızkını sütünü etkilemeyin ve asla düşünme başka şeylerle meşgul ol bebeğini bol bol sev kokla ve güzel haberlerini bize ver ♥️