Enerci Ev sahibim kagit geldi kiraci ev sahibi oldugumuzu belgelememiz gerekiyormus dedi pek bisey anlamadim bilgisi olan varmi bunun sonu vergidir diye dusunuyorum ben😮
amansallagitsin Enerci avukata sorun bence baska bi sebep cikmasin altindan ney ne oldugunu bilemyrz sncta. Guvenmemek lazm.
Babybloom Enerci anlamadım ama. Gelir beyanında bulunurken , hem kiracıyım hem ev sahibiyim şeklinde bir beyan gerekiyor bence bundan bahsediyordur. Böyle olunca ödeyeceği gelir vergisinden düşebilir çünkü