Güzel annelerim Ağustos 19 bebeğim dünyaya geldi ve bu ay 6 yı doldurucaz ilk bebeğim ve ek gıda da biraz şaşıyorum ne yapıcam ne etcem diye nasıl yaptınız mesela gününüz nasıl geçiyor ek gıdayı ne sıklıkta yiyor günde bizim doktorumuz hastası çoktu ve çok birşey diyemedi ne olur bana yardımcı olun doktorum ek gıdaya geçebileveğimi söyledi