iyiki Dört ay aşısı yapılmalı mı alerjisi var bayâ tepkili bağırsak kan vs korkuyorum ya yapsak ki yapan var mı ağır mi oluyor
iyiki Marianne öyle mi o zaman randevu alıp sorayım ya daha bugün gitmiştim halbuki unuttum sormayı :(