Kızlar bebiş üç aylık. Maşallah çok gülümsüyo, sesler çıkarıyo, bağırıyo ama hiç kahkaha atmadı gibi bi şey. Rüyasında atmışlığı var bi iki aylıkken bi kaç kez. Merak ediyorum ne zaman kahkaha atar😀 Acaba komikliklerimizi kahkaha atacak kadar beğenmiyo mu kfkfkfkf