İyi akşamlar, oğlum 4 ay 18 günlük. Meme emmiyor sadece mamayla besleniyor. 2 aylıkken hasta olmuştu, 5 defa hava verildiği halde burnu açılamadı ve o zaman doktor bazı bebeklerde doğuştan nefes borusu ve yutakta darlık olabildiğini söylemişti, hasta olmadığı zaman da bazen hırıldıyor hatta. Kaç biberon değiştirdik, az akışlı 0-6 ay emzik kullanıyoruz fakat yine de mama içerken 3-4 yudum içiyor sonra boğazında kalıyor öksürüyor ve bi daha içmek istemiyor, artık aç olsa bile direk biberon ağzına girdiğinde krize girmeye başladı. Bu durumu yaşayan var mı, nasıl çözüm buldunuz, dik tutuyorum ama yine de boğazına kaçıyor hangi biberonla çözdünüz yardım edin lütfen 🙏