Merhaba,
Bebeğim 5 aylık oldu. Daha önceden burada da konuşmuştuk annelerle. Döküntü, fışkırarak kusma,mukuslu kaka gibi şikayetler vardı. Besin alerjisi şüphelendik ama alerji bölünü sadece kakadan ve basit döküntüden bunu alerji kapsamına almadı. Döküntüsü biraz seçti Bioderma ile rahatlattım ama ishal hala devam ediyor. 5.aya girerken 450 gram almış. 500 gram normal kabul ediliyormuş. 9350 gram oldu doktor ek gıdaya başlamasın dedi 50 gram için ama ishal için relaktaz yazdı.
Şimdi 8 damla emmeden önce verdim. Baygın gibi uyudu. Normalde çıt sesine uyanır. Gözü hafif açıyor beni görüp gülüyor geri uyuyor. Ses yapınca da uyanmıyor. İçeriği temiz sadece laktoz enzimi olan bir ürün ama korktum açıkçası biraz. Rahatlatmıştır ondan mı acaba? Bu damlayı kullanan var mı? Süte hassasiyeti olabilir diye verdi doktor bugün. Siz nasıl etkilendiniz? Normalde günde 10 kakalı bez bile olabiliyor. Kakayı biraz normalleştirmek için iki hafta kullan dedi.
İyi akşamlar. 👋🏻