ferahmete Kızlar bebeğim ilk doğduğunda çok uslu olucak gibiydi şimdi ise 2.ayinda ama sanırım yaramaz bir beybi olucak sizde de durum boyle miydi valla korkuyorum tek başıma bakıyorum inşallah altından kalkabilirim ne diyorsunuz??
Deletedmom104 ferahmete 2 aylıkken nasıl böyle bir kanıya vardın çok merak ettim napıyo mesela, bizde 2 aylığız
ferahmete Deletedmom104 çok fazla hareketli ayından da öte yani merak ettim sadece bebekleriniz nasıl diye ya da bana öyle geliyor bilmiyorum.
dolcegurbanne ne gibi bir yaramazlık yapıyor gazı gelince ağlıyo mu yoksa elini mi emmeye başladı yoksa sürekli uyuyo mu
ferahmete Kitapkurdubiri valla bu durumda biraz abartı gibi yazmış oluyorum sanırım da oldukca hareketli bir bebek o yuzren merek ettim.