handeaa Kızlar pazartesi kürtaj oldum böyle ara ara rahmimde sancı oluyor hafifte böyle çamaşırım batıyor tam kanama da değil ama ağrı olması normal mi ?
Aloneeee handeaa ilk zamanlar normal ama kaçıncı gündü hatırlayamadım doktor kontrole çağırıyor. Mutlaka gidip baktırın. Bu arada benim kürtaj sonrası doğum yapmış gibi 40 gün kanamam olmuştu
aysmezel handeaa bende oldum kürtaj belli bi süre böyle olması normal demişti doktor benim yaklaşık 1 ay kadar sızladı karnım
Dilaradeniz Bende düşük yapıp kürtaj olmuştum evet aynılarını yaşadım çok normal Bi 10 15 güne toparlanirsiniz
Aloneeee handeaa kürtaj sonrası 40 gün kanamam devam etti. Aynı doğum yapmış gibi. Sonrasında da düzenli olarak adet olmaya devam ettim (doğum sonrasında da emzirdiğim halde adetim hep düzenli olur benim)