Dunyamsensn2008 ala biliyorsunuz. Ben ilk kizimda bilgim olmadi icin alamadim cocuk dogdukdan sonra 5 yil icinde alina biliyormus. Nüfus dairesine gitmisti esim ordan kagit vermisler süt ve cocuga para veriyor devlet senin ve cocugunun kimlik fotokopisi yeterli oluyor sana verilen kagidi doldurup veriyorsun 1 hafta icinde 180 tl yatti ama cocuk icin olan para yatmadi 3 ay icinde veya 3 ay sonra yatiyormus kizim 2 ay 14 gunluk daha yatmadi e devletten bakiyorum surekli