Miaaveben Merhaba anneler, yaz için otel bakıyoruz ama çok secenek var yorum yok. Karar veremedim. Bebeğimiz eğlensin ona uygun olsun istiyoruz, denizi birden derinlesmeyen, çocuklara uygun animasyon vs olan, orta butceli memnun kaldığınız bir yer var mi
Duygusaljelibon_ Miaaveben ben görmediğim bilmediğim yerden asla internetten yer almam aşko ortalık dolandırıcı kaynıyor valla en güzeli böyle sorup bilgi alman ben Bodrum da yaşıyorum aşırı güzel oteller var rixos vs ama oralar biraz pahalı
Ozgebegum Miaaveben merhaba ben ets tur ile görüştüm bize Arcanus Hotel Sorgunu önerdiler oraya rezervasyon yaptık. Çocuklar için güzel oyun alanları olan temiz bir otele benziyor. Bir bakın isterseniz
lceLady Miaaveben Her sene tercihimiz Şile Ağva oluyor Sessiz sakin kücük bir yer İster kamp yapın ister pansiyon otel isterseniz müstakil evler var Her yer yeşillik
Bellabells Miaaveben ben Google fotoğraflarına ve yorumlarına bakıyorum.tatil acenta sitelerinde yeterince yorum foto olmuyor.biz daha önce Alaiye resortta kalmıştık.kalabalığı ve animasyon eksikliği dışında güzeldi.bu sene için daha karar veremedik
Miaaveben Duygusaljelibon_ Duygusaljelibon_ orası bizi aşıyor tabi, tatilsepeti vs aracılığı ile alsak da mk, yanıltıcı mi oluyo bilgiler
Prensescilek Duygusaljelibon_ ETS güvenilir ya biz geçen sene onunla gitmiştik valla çıkana kadar çok iyi ilgilendiler .
Duygusaljelibon_ lceLady ya herşeyin kopyasını yapıyolar bilindik yerleri bile en güvenilir siteler bile kopyalanmış dolandırıcı dolu
Senayy Bellabells merhaba buz de bu yıl nasip olursa inşallah alaiyeye gideceğiz memnun kaldiniz mi biz ilk kez gidicez bizim için önemli olan şey yemekleri diyebilirim :) bi de aqua cocuklar eglenebilecegi kadar olsa yeter biraz anlatirmisiniz deneyimlerinizi merak ettim yorumunuzu görünce;)
Bellabells Ozgebegum evet güzel bir su oyun parkı var ama bizim oğlumuz Aqua ister diye biz almadık. Siz memnun kalırsınız inşallah
Duygusaljelibon_ Miaaveben aşkım hiç bilmiyorum artık herşeyin kopyasını yapar oldular gider ödersin parayı sonra kalırsın öylece dolandırıclar mantar gibi her yerdeler
Hellobello Miaaveben geçen sene 17 aylık kızımla kilikya palace göynük oteline gitmiştim fiyatına göre iyiydi, memnun kaldık. Hem açık hem kapalı mini club alanı falan var aktivite yapıyorlar, dışarıda park vs vardı güzel vakit geçirdik. Çocuk aquaparkı da vardı. Ets yada otelden alıyorum ben hep, yorum olarak merak ederseniz youtube a yazın otel ismini benim oteli çekip yorumladığım bir videom var.
Prensescilek Miaaveben biz geçene sene Selectum family Resortta kalmıştık tam bir çocuk dostu otel.. bayıldık . Akşamları çocuklar için bir sürü aktivite var . Ancak bu sene çok uçurmuş fiyatı . 🥺