Gencanne19 kafasındaki konak sanırım biz kazıdık oğlumun saçını. Zeytinyağı sürüyorum 2 günde 1 banyo yaptırıyorum. Geçti çok şükür. Yüzündeki sivilce alerjidir öptürmeyin kimseye. Birde sabahları yüzünü yıkayın sıcak suyla kurulayın sonra yüz kremi sürün. Sivilce yerlerine sudocrem de sürebilirsiniz. Islak mendille temizlemeyin. Islak temiz ılık bezle temizleyin. Bende yaşadım geçti şükür böyle rutin oluşturdum.