Ssude aylizbebe 3 aylığız kimyonu azalttım arada sırada içiyorum ama rezeneyi emzirdiğim dönem içmeyi düşünüyorum
Ssude aylizbebe evet şükürler olsun bitti gibi. Bizim süt alerjimiz bardı şu anda diyeti açma aşamasındayım
m_elisa Gaz olayı bitti mi bizim ki gece başlıyor 3 saat evde kimyon rezene anason ve muskat var ne yapacağım nasıl geçireceğim bu süreç bilemiyorum
aylizbebe m_elisa ah ah nerdeeee keşke bitse o kadar zor ki uykuların bölünmesi bebemin o kıvranış ağlama çok üzücü