Arkadaşlar 20 gün önce normal doğum yaptım. Doktora gittim mastit olduğumu söyledi. Doktora soramadıklarım oldu unuttum diyelim. Sol göğsümden az da olsa süt sağabiliyorum ama biberona aktardığım zaman böyle katı sütler dökülüyor bu ne demek oluyor bide mastitli memeden çocuğa süt veririsem bi sorun olur mu? benim gibi bu durumu yaşayan tecrübeli anneler varsa yazabilir mi şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🌸🌸