K2C2 Oğlum 11.5 aylık yürümeye çalışıyor evimizin önü asfalt giydirdim beresini taktım dün dışarıya çıkarttım ayakta dururken arka üstü düştü hastaneye gittik röntgen ardından tomografi çekildi çünkü kafasının arkası fındık kadar şişmişti. Röntgende net değildi tomografide de çocuk durmadığı için net değildi gözlemledik 24 saat çok şükür bişeyi yok ama ben 24 saatir ağlıyorum tutamadım oğlumu düşmesine engel olamadım ve radyasyon almasına sebep oldum 1- tomografi sonucu 15 dk da çıktı normal mi 2- tomografi çekilip de hiçbişeysi olmayan var mı 3- tomografi çok mu zararlı Nolur bişeyler yazın çok kötüyüm
Leilaben K2C2 normal sadece şükredin kötü bisey olmadigi icjn kendinizide suçlayıp üzmeyin çocuktur kim bilir daha kac kere düşüp kalkacaktır. Bazen istemeden de sonuç bu olabiliyor bebelerimize rabbim göstermesin bi daha
dolcegurbanne 1-normal 2- tabii ki vardır herkesin anormal çıkacak diye bir şey yok 3- çok zararlı olsa doktorlar sokmazdı İçiniz rahat olsun olur böyle şeyler bi şey olmadiği için şükür edin sadece 🌸 sağlıklı günler bebişinizle
K2C2 dolcegurbanne çok teşekkür eserim bu tarz cümleler duymak bana çok iyi geliyor keşke zamanı geri alabilsem de tutabilseydim oğlum düşmeseydi
dolcegurbanne K2C2 biz süper kahraman değiliz , anneyiz🌸 her zaman yanlarında olmak korumak isteriz ama her zaman başaramayız maâlesef. Kendinizi suçlamayı bırakın, dilerim tekrarı olmaz , sağlıkla büyüsün 🪄