Aynenkanka Banyo yaptırıyordum başını durularken köpüklü suyu yuttu hatta ağzından baloncuk çıktı 😳😳 şampuanımız minoris başına gelen var mı. Hemen su içirdim ama iş işten geçti yani ne yapabilirim
Uykusuz-annee Aynenkanka su icirin bol bol doktorumuz demişti bizede en fazla ishal olur su icirin bol bol dedi
Aynenkanka lidokain zehir danışma hattını aradım ordaki doktor yatırmayın bişey yedirip içirmeyin dik tutun ve hemen acile gidin dedi aklınızda olsun Kuzeynepp Duyulurum
Aynenkanka pozitifanne06 evet gittik doktor güldü afiyet olsun dedi 😂 şampuanın kendisini yeseydi sorun olurmuş ama başından akan köpüklü sudan bişey olmaz dedi geri gönderdi
Seastar Benim oğlum da bir kere denedi 4 aylıkken basında banyo siperligi vardı ama küvetinin kenarından emdi biraz🫣Allahtan su içmekten korkuyor da panıkledı bi daha yapmadı.Şimdi 5,5 aylık sabunsuz suyu ıcmeye calısıyor o dil sürekli dısarda😗
arasberkinannesi Kızlar benim oğlum 5 aylık elini sabunladım(dalin) sonra elini ağzına aldı bir şey olur mu