bmmomss Alacağım ama hangisini almalıyım bilmiyorum kullanıp memnun kaldığınız buhar makinesi var mı acaba
Aselincimom Aselincimom pardon nebülazatörle karıştırdım buhar makinası olarakta aromatherapy humidifier ondan da memnunum 🤣
bmmomss Aselincimom nebulizatör değil de bu yattığı oda kuru kalmasın diye olan var ya ondan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın. Omronun varsa bi bakayım teşekkür ederim
damlabahar Kiwi kullanıyoruz her şeyinden son derece memnunum sabaha kadar çalışıyor hazneside oldukça geniş içine birde burun açıcı damla damlatıyorum mis🫢
Aselincimom bmmomss yok yok omron sadece tansiyon ölçer nebülazatör falan var ben bi an çocuk ağlayınca tam düşünmeden yazdım 🤣
senbanabaksana Weewell kullanıyorum sessiz sabaha kadar Haznedeki şu yarıya iniyor haznesi büyük ve akvaryum görüntüsü veriyor odaya içinde mavi ışık var