ikiprensannesi0 ya sözüm sadece size değil, bir sürü anne var burada tek bir şey görüp hemen otizm mi çok kötüyüm, çok korkuyorum diyorlar. Çocuklarına özel eğitim aldıran bir anne olarak aşırı derecede irrite ediyor bu postlar.
- Otizm kötü veya korkulacak bir şey değil.
- Bebeğiniz daha 5 aylık, biraz nefes alır mısınız lütfen? Siz doktor olmadığınız sürece bebeğin otizmli olup olmadığını 18.aydan önce anlayamazsınız ve inşallah ilerleyen süreçte otizm riskli bebek kategorisine girmez bebeğiniz. 🙏
- bebeğiniz sadece bir şeyi, tek bir kere yapmadı diye otizm mi diyerek buraya yazamazsınız. En az bir ay takip etmeniz lazım paranoyaya kapılmadan. Takip ettikten sonra da, devamlı bir şey varsa doktora sorarsınız. Yine buraya yazamazsınız, burada uzman yok ki.