Bebegim yenidoğanken bi haftalık falan vucüdunda ateş var diye aglamıltım temassız ateş ölçerle ölctügümde 37.1 37.2 falan cıkıyordu vucudu eşimde yok kv de kalıyorduk ateşi var diye aglayıp hemen dr gitmiştik dr koltuk altı mlcüm en dogru sonucu verir bide ordan ölçelim demişti 36.4 cıktı ateşi ateşi yok yenidoganlarda koltukaltı 37.5 ve uzeri ise yatış sebebi küveze demişti temmuzda iki kat zıbın bide müslinle kundak yapan büyükler sayesinde ısınmış vücudu megerse ya ateşi çıkarsa diyede ağlamıştım kendimde hemşireyim bu arada hepsini biliyorum bunların ama beynim olmadan düşünüyordum o anda sonra tek yatın kollu zıbınla durduk hep herkes üşür eder dedi alıştırdım o alışık öyle durmaya dedim hep öyle gezdik oda ısısı iyiyse cok üstünü örtüp kalın giydirme tavsiyem☺️